ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sukcesywna dostawa żywności dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Sukcesywna dostawa żywności dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie.

Szczegóły informacji

Sukcesywna dostawa żywności dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2016-06-27 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-06-27 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie

Ogłoszono dnia: 2016-06-16 przez Zdzisław Rychlicki

Treść:

Szczawno, dnia 16 czerwca 2016r.
 
Nasz znak: KAG.351-2/16
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16 czerwca 2016r. nr 90141-2016
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – DOSTAWY
 
1. Nazwa i adres Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie, ul. Parkowa 2, 66-600 Krosno Odrzańskie tel. 68 359 05 17,
fax 68 359 05 17 http://bip.dps.powiatkrosnienski.pl
2. Określenie trybu zamówienia:
1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – tekst jednolity (Dz.U.z 2015r., poz.2164).
2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych.
3. Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego – art.10 ust. 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dps.powiatkrosnienski.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu Zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych a. Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności, oznaczenia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Pakiet I – mięso, produkty mięsne, wędliny i drób – CPV 151 10000-2, 151 00000-9, 151 31130-5, 151 12000-6; Pakiet VI – warzywa, owoce i ziemniaki – CPV 03221000-6, 032 22321-9, 032 12100-1; Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załącznik nr 2 w pakietach: nr I, VI,). .
b. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety – liczba pakietów 2, szczegółowo określonych
w Załączniku nr 2 do SIWZ.
c. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet lub więcej pakietów.
d. Zamawiający w trakcie badania i oceny ofert będzie rozpatrywał każdy pakiet oddzielnie, czyli może dokonać wyboru oferty na jeden, kilka lub wszystkie pakiety.
5. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
6. Termin wykonania Zamówienia Pakiet nr I i nr VI w okresie od dnia 01 lipca2016r. do 31 grudnia 2016r. (6 m-cy).
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b. posiadania wiedzy i doświadczenia,
c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d. sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć Wykonawcy według formuły „spełnia – nie spełnia”.
8. Informacje na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryteria oceny ofert – najniższa cena. Znaczenie – 100%.
10. Miejsce i termin składania ofert: Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie ul. Parkowa 2, 66-600 Krosno Odrzańskie, w Sekretariacie (pokój 330) w terminie do dnia 27 czerwca 2016r. do godz. 10:00.
11. Termin związania ofertą: Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
 
Szczawno, dnia 16 czerwca 2016r.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zdzisław Rychlicki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-06-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zdzisław Rychlicki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-16 14:23:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-16 14:50:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-06-16 14:50:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1356 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony