ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Mieszkańców Domu Pomocy społecznej w SzczawnieDrukuj informację Zamówienie publiczne: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Mieszkańców Domu Pomocy społecznej w Szczawnie

Szczegóły informacji

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Mieszkańców Domu Pomocy społecznej w Szczawnie

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2017-11-29 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-11-29 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie

Ogłoszono dnia: 2017-11-17 przez Zdzisław Rychlicki

Treść:

Szczawno, dnia 17 listopada 2017r.
Nasz znak: KAG.351-2/17
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17 listopada 2017r. nr 618059-N-2017
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – DOSTAWY
 
1. Nazwa i adres Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie, ul. Parkowa 2, 66-600 Krosno Odrzańskie tel. 68 359 05 17, fax 68 359 05 17 http://bip.dps.powiatkrosnienski.pl
2. Określenie trybu zamówienia:
1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – (tekst jednolity Dz.U.z 2017r.poz.1579 z późn.zm.,) a także wydane na podstawie niniejszej ustawy rozporządzenia wykonawcze.
2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dps.powiatkrosnienski.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu Zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
a. Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności, oznaczenia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Pakiet I – mięso, produkty mięsne, wędliny i drób – CPV 151 10000-2, 151 00000-9, 151 31130-5, 151 12000-6;
Pakiet II - pieczywo – CPV 158 11000-6;
Pakiet III – produkty mleczarskie – CPV 155 00000-3;
Pakiet IV – jaja – CPV 031 42500-3;
Pakiet V – ryby przetworzone i konserwowe – CPV 152 00000-0;
Pakiet VI – warzywa, owoce i ziemniaki – CPV 03221000-6, 032 22321-9, 032 12100-1;
Pakiet VII – makaron, cukier biały, mąka oraz różne produkty spożywcze – CPV 158 51100-9, 158 31200-4, 156 12100-2, 15800000-6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załącznik nr 2 w pakietach: nr I, II, III, IV, V, VI,VII). .
b. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety – liczba pakietów 7, szczegółowo określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
c. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet lub więcej pakietów.
d. Zamawiający w trakcie badania i oceny ofert będzie rozpatrywał każdy pakiet oddzielnie, czyli może dokonać wyboru oferty na jeden, kilka lub wszystkie pakiety.
5. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
6. Termin wykonania Zamówienia Pakiet nr I i nr VI w okresie od dnia 01.01.2018r. do 30.06.2018r. (6 m-cy). Pozostałe pakiety w okresie od dnia 01.01.2018r. do 31.12.2018r. (12 m-cy).
7. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy Pzp,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. tj. wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a. kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
b. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
c. zdolności technicznej lub zawodowej.
3. wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonana w oparciu o pisemne oświadczenie wykonawcy według formuły ,,spełnia – nie spełnia”. (załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ)
8. Informacje na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryteria oceny ofert – najniższa cena. Znaczenie – 100%.
10. Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert, adres na który oferty muszą zostać wysłane, oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone. Oferty należy składać w terminie do 29 listopada 2017r. do godz. 10 00 w Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie ul. Parkowa Nr 2 66-600 Krosno Odrzańskie (sekretariat – pokój 330). Oferty należy sporządzić w języku polskim.
11. Termin związania ofertą: Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
 
Szczawno, dnia 17 listopada 2017r.
 
                                                                                                                                                                                                Aneta Bencar                                                                                                                                                                                                                Dyrektor                                                                                                                                                                                                          Domu Pomocy Społecznej                                                                                                                                                                                                    w Szczawnie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zdzisław Rychlicki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zdzisław Rychlicki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-17 12:43:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-17 13:32:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-17 13:32:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
903 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony